tiistai 23. huhtikuuta 2013

Kuulumisia

Taas ollaan hetki vietetty hiljaiseloa blogirintamalla. Jotakin on kuitenkin on ehtinyt myös hiljaiselon aikana tapahtua joten ajattelin tulla jakamaan hieman kuulumisia ja ajatuksia:) Olen kuullut, että kaikki äidit ovat sitä mieltä, että heidän lapsensa on maailman kaunein lapsi. Minä (kun en vielä äiti ole) olen sitä mieltä, että minun tämän hetken silmäteräni, sulhaseni, tulee olemaan maailman KOMEIN sulhanen:) Sulhasen puku on siis virallisesti pistetty varaukseen! Puku löytyi todella nopeasti. Perus mustavalkoinen, muotoon ommeltu puku, jonka seuraksi tulee hopea kravaatti ja hopea liivi. Onkos muut nähneet, mitä sulho laittaa päälleen tärkeänä päivänä? Kun 3kk rajapyykki ohitettiin, on minua sen jälkeen jännittänyt ihan hirveästi, mutta nyt kun näin sulhasen puku päällä, muuttui kaikki taas asteenverran todemman tuntuiseksi. Ja nyt jännittää ihan kamalasti! Olin yllättynyt reaktiostani kun näin K:n tuo puku päällä. Ei kaukana ollut ettei tippa vierähtänyt linssiin ja valtava ihanuuden ja hyvänolon tunne valtasi minut täysin:) Osasin niin kuvitella K:n seisomassa alttarilla odottamassa minua ja taas kerran sain vahvistuksen siitä, että kyllä siellä alttarilla tulee seisomaan niin oikea mies:) (se johtui siitä hopeasta liivistä;)). Luulin, että ajatukseni olisivat vaan "no, on se puku". Toisin siis kävi<3

Samalla reissulla myös minä pääsin pikasovittamaan omaa pukuani ja pääsin toteamaan, että tilaamani liivit ovat juuri passelit mekkoni alle, joten niitä ei tarvitse palautella:) Ja samalla reissulla hain postista myös häälaukkuni, jonka ostin käytettynä naimisiin.infon nettisivuilta. Laukku oli hieman tummempi Ivory kuin olin kuvitellut, joten ihan varma en ole, otanko käyttöön tuon "uuden" laukun vai kotoa löytyvän hopea. Voi olla, että päädyn hopeaan, kun hopeaa löytyy miehenkin puvusta.


"uusi"laukku

Häämatka tuottaa edelleen (K:lle) päänvaivaa. Kauheaa yrittää suunnitella häämatkaa ulkomaille, kun toinen ei oikeastaan edes halua lähteä ulkomaille ja pelkää ulkomaile lähtöä ja toinen taas ei suostu jäämään kotimaahan kun ulkomaanhäämatkasta on jo vuosia puhuttu:) Puhuimme, että istumme joku päivä alas keskustelemaan häämatkastamme. Sen verran saimme sovittua, että valitsemme kohteen ja ajankohdan (noin) etukäteen, mutta varaamme matkan vasta kun tiedämme, mikä lopullinen budjettimme on (kuinka paljon saamme kartutettua matkakassaa mm. häälahjojen muodossa). Itse olen vieläkin hieman sitä mieltä, että se matka olisi parasta varata jo nyt, mutta kai minunkin jossakin pitää joustaa;P.

Täällä siis jännitys tiivistyy ja stressi pikku hiljaa kasvaa. Vielä on paljon ostettavaa ja mietittävää. Mutta eiköhän kaikki ratkea:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!