perjantai 14. joulukuuta 2012

Ihmettelyä

Ennen kuin myöhästyn töistä, koska jäin lueskelemaan teidän ihania blogeja, haluan vielä nostaa erään itseäni ihmetyttäneen asian esille. Mielipiteitä otetaan vastaan:D

Olen vuosia haaveillut, että saan upean timanttisormuksen, kun astelen vihille. Morsiuspuvun olen aina ajatellut myydä eteenpäin. Päädyin kuitenkin ostamaan melko pelkistetyn 270€ sormuksen ja maksan kuitenkin 850€ puvusta, jota käytän yhden päivän. Onkohan ajatusmaailmani jotenkin soikea, kun en raaskinut tuhlata sormukseen yli 500€, vaikka sormus tulee kulkemaan mukanani koko loppuikäni? Mutta olen kuitenkin valmis maksamaan lähes 1000€ puvusta, jota myöhemmin ihailen vain valokuvista?

Sormus kun tuli maksaa könttäsummana, sitä ei saanut eriin. Päätin siis, että 500€ on ehdoton maksimi. Silloin minulla oli vielkä varaa ostaa kerralla noinkin kallis sormus. Olen joskus haiarahtanut miettimään, että entä jos olisin odottanut sormuksen kanssa, olisinko saanut arvokkaamman? EN olisi:D En tiedä miksi tätä mietin, sillä olen 100% tyytyväinen sekä pukuuni, että sormukseeni:)

Ihmettelen kuitenkin, onko vähän outoa, että panostan sormukseen noin vähän, kun taas pukuun olen valmis panostamaan enemmän...?

3 kommenttia:

  1. Hmm, mä oon ainakin lyöny pukuun enempi rahaa, mitä oon valmis sormukseen laittaan. Enkä meinaa ees myydä pukua :D mut ehkä se on siinäkin, etten ylipäätään oo oikein sormusihmisiä. En ees tiä, millasen haluisin :D joten voin samaistua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut sehän tässä saakin aikaan ihmetystä, ku mä nimenomaan oon sormusihminen ja olen aina halunnut blingbling sormuksen:D Ehkä kokeillessa tajusin, että on kivempi kun vihkisormus on vähän arkisempi, kun kuitenkin jokapäiväisessä käytössä sitten on:) ostaa sitten rihkamablingblingiä koristeiksi;)

      Poista
  2. Mä ostin myös noin 900 € puvun ja tuskin tulen sormukseen käyttämään niin paljon rahaa. Tarkkaa budjettia ei sormukselle ole, mutta mitä olen katsellut niin kyllä omaa silmää miellyttävän sormuksen saa alle 500 euron. Mäkin kyllä haluan sitten sellaisen sormuksen, josta varmasti tykkään ja jota jaksaa katsella, mutta jotenkin pukuun oli "pakko" satsata, kun sattui niin ihana löytymään. ;) Onhan se nyt tärkeää, että sinä päivänä tuntee itsensä kauniiksi, ja aika paljon se puku siihen taitaa vaikuttaa. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!