maanantai 19. elokuuta 2013

Hääpäivän ohjelma osa 2

Anteeksi! Nyt vihdoin luvassa postaus hääpäivämme ohjelmasta osa 2.

Tässsä vielä muistinvirkistämiseksi loppupäivän ohjelmarunko:

Klo 17.30 Kaulinleikki
               Morsiamen ohjelmanumero sulhaselle 
Klo 18 Kahvi ja kakku 
Klo 19 Maaritin puhe
Klo 19.30 Häävalssi ja bändin 1.setti 
Klo 20.15 Morsiamen isän, Jukan, puhe Morsiamen siskon ohjelmanumero, Polttariohjelma 
Klo 21.00 Bändin 2. setti 
Klo 21.45 Kimpun ja sukkanauhan heitto 
Klo 22.00 Bändin 3.setti 
Klo 23.00 Bändin 4.setti 
Klo 23.45 musiikki loppuu 

Kaulinleikki toimi mielestäni hyvin ja saimme hienosti porukan mukaan. Ideana oli siis lähettää 2 kaulinta liikenteeseen, toinen merkattu sinisin, toinen punaisin nauhoin. Sinisin nauhoin koristeltuun kaulimeen nimensä kirjoitti kaikki miespuoliset vieraat ja punaiseen sitten naispuoliset. Kumman kaulin palautuu ensin takaisin saa määräysvallan talossa. 

Ja koska olen huono häviäjä, on minun pakko nurista siitä, että a) K esteli minua kesken kierroksen ja b) naisvieraita oli enemmän!! Nih;) Taustalla tosiaan soi tämä kappale:



K:n voiton jälkeen oli luvassa sulhasen puhe (joka puuttui ohjelmarungosta). Puheessa mm. kaikki saivat kutsun meidän 40v hääpäiville:D Olis voinut jo kutsua aiemmin, vaikka 10v niin saatais juhlia aiemmin;) Tämän jälkeen olikin luvassa minun puheeni sulhaselle, joka löytyy aiemmasta postauksesta (osa 1,5). 

Kahvin ja kakun jälkeen oli luvassa kaason ihana, sydäntä lämmittävä puhe<3 Vaikka kaason kanssa emme olekkaan kauaa tunteneet, tuntui minusta siltä, että hän osasi kuvailla minua ja K:ta pariskuntana kaikkeista parhaiten:) 

Sitten koittikin jo aika musiikille, jonka jälkeen oli vielä luvassa isäni puhe, siskoni ja hänen kaverinsa lauluesitys sekä sulhaselta salassa pidettyä polttariohjelmaa. Ohjelma alkoi minun polttarikansion luovuttamisella (joka muuten oli HIENO!), joka keskeytyi siihen, että sama biisi, jonka siivittämänä minun polttarit alkoivat rupesi soimaan ja minun polttariporukkani ryösti sulhasen!!

Minähän toki tästä tiesin ja nappasinkin mikin itselleni ja pyysin lavalle K:n polttariporukan. Omissa polttareissani tuli tosiaan harjoiteltua burleskia ja nyt sitten pistettiin vahinko kiertämään ja pojat töihin. Morsian opetti jätkille hieman burleskia ja he saivat tehtäväkseen harjoitella 10 minuutin ajan burleskiesityksen, jolla sulho saadaan lunastettua takaisin. 

Ja kappaleena toimi:



Ja ai että kun pojat heittäytyivät upeasti!!

Sulhanen ryöstettiin vauhdilla
Pojille paljastui mitä on luvassa
Harjoittelua


Loppuilta sujuikin sitten viskoessa ja tanssiessa


Best team EVER!


2 kommenttia:

  1. Hahahaha, aivan mahtava temppu tuo ryöstö :DD siis huikeeta et miehen polttariväki laitettiinki hommiin sulhon takasi saamiseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totesin jätkille että kun mä olen saanut nauttia k:n seurasta jo 8v ja saan nauttia loppuelämän, että heillä on varmaan suurempi hinku saada juomien maksaja takaisin kuin mulla;) ja tuo toimi kyllä tosi hienosti, varsinkin kun kaikki heittäyty täysillä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!