perjantai 10. toukokuuta 2013

Taustamusiikkia

Meillä tullaan soittamaan taustamusiikki Spotifysta. Veljelläni on Premiumtunnukset ja on luvannut ne käyttöömme päiväksi. Tehtävänä on, että molemmat listaamme meitä kiinnostavia biisejä listaan, teemaan toki sopien. Tarkoitus on tehdä soittolistat ruokailun ja kahvituksen ajaksi, eri ohjelmaosioiden musiikit sekä tietty setti joka valmistaa vieraita tulevan bändin musiikkityyliin.

Tällä hetkellä listalta löytyy ainoastaan minun valitsemia kapplaleita joita ovat mm.



Kimpun heittoa varten olin suunnitellut


K:n tehtävänä on sitten valita sopivia kappaleita mm. Sonatalta ja Metallicalta kun hän on enemmän noita hevimiehiä:)

3 kommenttia:

  1. Ihmettelen joskus näitä soittolistoja, että kuuntelevatko ihmiset sanoja ollenkaan kappaleita valitessaan? Esim. tuo "Olet puolisoni nyt" tuntuu nimensä puolesta sopivan erittäin hyvin häihin, mutta oikeastihan siinä lauletaan puolison kuolemasta ja siks mä en ainakaan häissä sitä soittaisi, olishan puolison kuoleminen viimeinen asia, mitä haluais hääpäivänä ajatella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä kuunnellut mm. noi sanat:) Minusta se on kaunis kasvutarina ja tarina siitä, että yhdessä ollaan kunnes kuolema erottaa niin kuin pappikin sanoo:) Olen silti sitä mieltä, että kuolemaa ei toki turhaa parane tuoda lähelle häihin ja olen myös sitämieltä, että monet vieraat eivät edes kiinnitä huomiota siihen, mitä kappaleita taustalla soi kun he syövät:) Toivon ainakin, että ihmiset rupattelevat keskenään:)Harvoista häistä minulle on jäänyt mieleen muita kuin bändin lauluja:)

      Poista
  2. Eikä mikä idea soittaa toi beyoncen biisi kimpunheitos :D munhan on pakko keksiä kans joku hyvä siihen xD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!