keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Kakkukatastrofi ja kesän teemabiisi

Sain eilen sähköpostia meidän pitopalvelusta. Sanoivat, että olivat tehneet "koekakkuja" viime viikonloppuna ja huomasivat, että haluamamme kakkutyyli ei ehkä tule onnistumaan häissämme. Olen pyytänyt sokerimassalla kuorrutetun sileäpintaisen kakun kun emme missään nimessä halua kermakakkua. Nämä koekakut olivat kuitenkin hikoilleet kuumalla säällä niin paljon, että päälliset oli jouduttu tekemään viimehetkellä uusiksi. Nyt pitopalvelusta kysyttiin, mitä haluamme että teemme. Sen kun tietäis.

Käännyin heti tutun kakkuexpertin puoleen, joka kuten minä, hieman ihmetteli tuota hikoamista jos kakku on oikein tehty. Sanonko nyt pitopalveluun, että hiotkoot vai keksimmekö uuden vaihtoehdon? En haluaisi suoria ohjeitakaan ruveta antamaan pitopalveluun kakun säilytyksen ja tekemisen suhteen, kun en itse kuitenkaan ammattilainen ole...huoh...

Mä En MISSÄÄN NIMESSÄ halua kermakakku ja puoliso taas haluaa EHDOTTOMASTI täytekakun:D Miksi me ollaan molemmat juuri makean perään. Jos toinen ei juuri kakusta välittäisi voisi tämän ratkaista helposti:D

Olen ihastunut erittäin paljon erääseen biisiin joka tulee myös olemaan häidemme soittolistalla. Päätin, että tämä on minun kesän teemabiisi. Tässä se on. Bruno Mars ja Treasure:)

2 kommenttia:

  1. Voi ei mikä kakkuhommeli.. Mut ei sen kyllä pitäis niin hirveesti hikoilla jos ei nyt ihan tuskasen kuuma ole? :O Tai en oo kyllä koskaan törmännyt, vaikka helteisellä säällä paljon moisia kakkuja nähnyt ja syönyt.. Oiskohan ne tosiaan nyt jotenkin mokannut tekovaiheessa tai säilytyksen kanssa?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!