perjantai 16. marraskuuta 2012

5000 ja viikonloppu:)

Wou! 5000 lukukertaa on rikkoutunut joskus eilisen iltapäivän ja tämän aamun välillä:) Kiva:) Erittäin innostavaa:)

Tästä viikonlopusta on tulossa jotain ihan parasta! Olen tänään lähdössä Keski-Suomeen ihanaakin ihanamman kaason luokse koko viikonlopuksi<3 Nipistän töistä hieman aikaisemmin, että olen "ihmisten aikaan" perillä:) Vielä ovat viikonlopun suunnitelmat hieman auki, mutta se on varmaa, että kutsukortti ideoita ja toivottavasti materiaaleja lähdetään metsästämään:) Tarkoitus oli myös mahdollisesti väsätä muutama kortti, mikäli päätös korttien ulkoasusta saadaan tehtyä:) Jei!



Autoon on pakatta tuliaisten lisäksi laaja repertuaari erilaisia hääjuttuja (lehtiä, kakkukoriste ja VIHKISORMUS). Nämä kaikki ihan vain siksi, että kaaso ei ole näitä nähnyt, koska asuu sen verran pitkällä. En malta odottaa päästä esittelemään näitä hänelle:) Mukana on myös työtehon maksimoimiseksi läppäri sekä vaatteita jos jonkinmoiseen aktiviteettiin, kuten humputteluun, oleskeluun, lenkkeilyyn jne. Olen niin ikionnellinen tästä koittavasta viikonlopusta, sillä olen kaivannut Keski-Suomeen älyttömästi. Tuntuu kuin kotiin palaisi<3 Ihania ystäviä ja ihana paikka!

On ollut kyllä niiiiin raskas syksy, että tämä viikonloppu tekee erittäin hyvää. Ja mieltä lämmittää tieto siitä, että lähden tammikuun alussa uudelleen Jyväskylään (kylläkin työasioissa). Mutta eiköhän kolmen päivän työmatkaan sisälly myös hieman hauskanpitoa:)

Olen niin innoissani:)!

<3



Tuli vielä mieleen, että mikäli minulle hommataan esim. polttareita varten paita/nauha, jossa on jonkinlainen maininta siitä, että olen morsian, haluan ehdottomasti kaasolle myös paidan, josta tulee ilmi hänen kunniatehtävänsä:)

Lisäys:

Tuliaiseni kaasolleni on yhdistelmä useampaa lahjaa. Se on kiitoskunoletkaasoni,onneauuteenkotiin,terveisiäporista,onneksikohtaonjoulu -lahja. Kori sisältää mm.paikallista leipää, glögiä, porilaista musiikkia, tuliaisia kissalle, juustoja jne. Kaikki pakattuna sisustuskoriin, joka toimii tuparilahjana:)

Ei minun tekemä kori:) Kuva Googlesta

2 kommenttia:

  1. Ihanalta kuulostaa tuo "kiitoskunoletkaasoni-onneauuteenkotiin-terveisiäporista-onneksikohtaonjoulu" -lahja! :D Mukavaa viikonloppua teille!

    VastaaPoista
  2. Nautinnollista rentoutumisviikonloppua! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!