lauantai 6. heinäkuuta 2013

Morsian (fiilis) kateissa !

Tänään olin tuolla koekampauksessa. Oli hurjaa ajatella, että viikon päästä samaan aikaan saattaa olla hiukan enemmän perhosia vatsassa kuin tänä aamuna. Ja hurjaa ajatella, että viikon päästä tähän aikaan olen jo rouva:)

En saanut järkevää kuvaa tuosta koekampauksesta, mutta tässä nyt jotain otoksia. 







Takaa tuo kampaus näyttää ihan siltä mitä pyysinkin. Ongelma ehkä onkin siinä, että mulla on tosi harvoin mitään kampauksia, joten en voi suoraan sanoa, että kampaus on juuri sellainen kuin halusin, sillä enhän minä vieläkään tiennyt mitä halusin. PItäsisi vielä johonkin päästä testaamaan tuota sileää nutturaa, jotta tietäisi kumpi olisi enemmän oma juttu. 

Nimittäin, nyt morsian on ihan kateissa. Mä näytän mielestäni ton kampauksen kanssa naamasta tosi vanhalta enkä yhtään itseltäni. Pääsyin tähän kampausvaihtoehtoon, koska ajattelin,e ttä se voiisi olla eniten tyyliseni. Pidän kovasti tuosta nutturasta takaa päin, mutta jotain pitäisi keksiä etupuolelle.

Mä ajattelin, että kai se siitä "paranee" kun kiskaisen hunnun päähän ja puvun niskaan. Väärässä olin. Mä en YHTÄÄN tunne itseäni morsiameksi. EN mä nyt osaa oikein sanoa, että miltä musta pitäis nyt tuntua, jotta voisin sanoa tuntevani itseni morsiameksi, mutta puku päällä, huntu päässä ja korkkarit jalassa, meikki kohdallaan ja korutkin laitettu, enkä ollut järin tyytyväinen siihen mitä näin peilistä. 

JOtenkin ei muutenkaan tunnu...no, miltään. Jotenkin olen ajatellut/toivonut, että täysissä juhlatamineissa tuntisin itseni prinsessaksi. Tai edes superkauniiksi. Ja jotenkin tää valitsemani meikki ei oikein sovi tähän lookkiin. Eli nyt kun kampaus on päässä, taitaa illalla koittaa uuden meikin suunnittelu. 

En mä tie...Onko kukaan teistä tuntenut oloa morsiantamineissa näin...mälsäksi?

Mä en haluaisi havahtua matkalla alttarille siihen, että musta ei tunnu juuri miltään. Enkä haluaisi joka kuvaushetkessä ajatella sitä, kuin "rumalta" mielestäni näytän. 

Morsian on totaalisesti kateissa....taidan marssia vihille verkkareissa...


1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!