torstai 3. tammikuuta 2013

Hassu huolenaihe

Minulle iski aamusti huoli. Tai ehkä enemmänkin harmistus. Nimittäin siitä, että ostopäätöksen jälkeen en ole pukuani edes nähnyt. Nyt on kegät, huntu ja korut ostettu, joten hyvin voisi varata sovitusaikaa;) (eikös niin). Se huoli nousikin siitä, että maksan puvusta paljon ja en ole saanut pitää sitä päälläni vasta kuin kerran. Kuinka selviän siitä häiden jälkeisestä tunteesta, kun päivä on ohi ja puku pitäisi pistää kaappiin. Minun ihanainen pukuni....Josta olen saanut nauttia vain yhden päivä...Pitänee sitten kotona tanssahdella sen kanssa vielä häiden jälkeenkin:D Ja ehdottomasti varata sovitusaikaa;) Kumpa kaaso pian tulisi meille päin, sais hänelle esitellä pukua;)

love,love,love<3
Ja sit päätin, et vaikka en varsinaisesti tarvitse mitään pikkulaukkua itselleni, niin haluan moisen:) Mulla kyllä on kotona jo yksi, mut netti on täynnä niin ihania laukkuja ja 20-30e tuskin kaataa meen budjettia, tahtoo:) Ja vaikka erittäin potentiaaliset kegnätkin jo on, aioin vielä katsastaa näin ALE-aikaan kenkiäkin;) Nih!:)

5 kommenttia:

  1. Tosi kaunis tuo puku! :) mulla on puku säilytyksessä vanhempien luona, ja kovasti se aina vetää puoleensa kun siellä käyn. Täytyykin tässä taas piakkoin käydä sitä moikkaamassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Mä en saa vielä kotsäilytykseen sitä kun amksan sen osamaksulla..:/

      Poista
  2. No totta maar sä varaat hetipian sen sovitusajan, se on sun puku ja sä saat mennä sovittaan sitä just niin usein ku haluat ;) Näin mä ainaki ajattelin :D Taaskin tekis mieli mennä, vaikka just hiljattain olinki :D

    VastaaPoista
  3. Heippa,oletkos katsonut hääpukuja www.jenjenhouse.com? Siellä on tosi kauniita ja edullisia pukuja. Saa vielä räätälöitynä kokona. Tulee iso säästö, kun Kiinasta tilaa. Olen kuullut tuosta sivusta pelkkää hyvää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on jo tosiaan puku:) ja katsoin kyllä, mutta itse en ollut mekoista kuullut kuin huonoa, niin en uskaltanut tilata...

      Poista

Kiitos kommentistasi!