keskiviikko 10. lokakuuta 2012

PiKaPiKapostaus

Minulla on noin 5minuuttia aikaa kirjoittaa postaus, ennen kuin minun tulee lähteä vanhempainiltaan kertomaan työstäni. Minulla on hirveän paha mieli siitä, etten ole kunnolla ehtinyt lukemaan teidän muiden ihania blogeja. Mies kuitenkin metsästää koko viikonlopun joten minulla on aikaa nauttia blogien lukemisesta, kirjoittamisesta sekä ulkoilusta.

Halusin pikapostauksessa tulla kertomaan, että viime lauantaina 6.10 2012 meille tuli täyteen 7 vuotta yhteistä taivalta, joista rengastettuna vietetty 2 vuotta<3 Toisille tuo 7 vuotta on pitkä aika, toisille ei:) Minusta se on melkoisen hyvä saavutus:) Ajatella, olen ollut vielä alaikäinen kun olemme tavanneet..hih:)

Vietimme vuosipäivää pitkällä kaavalla. Hommasimme karvaiselle kullannupullemme vahdin ja lähdimme Turussa sijaitsevaan kylpylään Caribiaan. Sieltä Pippurimyllyyn syömään (NAM, suosittelen) ja lopuksi vielä TPS-Ässät lätkäpeliin joka meni kyllä aivan liian jännäksi, mutta jonka onneksi lopulta voitimme:)

Oikein ihana päivä<3

Lisää sitten viikonloppuna:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!