torstai 14. helmikuuta 2013

Hääkynnet

Lauantaina koittaa yksi häiden välietappipäivä, nimittäin käyn laittamassa itselleni hääkynnet (koehääkynnet tarkemmin ottaen). Siskopuoleni laittaa kynsiä ja hän valitettavasti kertoi, että ei olekkaan kesällä laittamassa minulle kynsiä, joten päätin, että laitamme minulle koekynnet ainakin kerran ennen häitä (useammat jos heti ei löydy se oma juttu) ja kuvaamme ne. On sitten malli jota näyttää henkilölle, joka kynnet laittaa ennen häitä:) Siskopuoleni kuitenkin myöhemmin kertoi, että saattaakin olla paikalla heinäkuussa:) Toivotaan parasta, mutta käyn silti laittamassa koekynnet;) Ainakin sen yhden kerran;)

Ajatuksissani on jotain simppeliä. Ranskalainen manikyyri ja timantteja. Mutta eihän sitä silti koskaan tiedä:) Jotain tämän suuntaista oli mielessä:)



Yksinkertaista

Teemavärejä





Tosi kivat!


4 kommenttia:

  1. Mullakin oli mielessä melko huikeet kynnet, mut sit tajusin et mun puku on tosi bling, mun korvikset on tosi bling, mun laukussa ja kengissä on blingiä... Joten päädyin et normi ranskalainen ja vasempaan nimettömään muutama timantti saa riittää :)

    VastaaPoista
  2. Tykkään noista KAIKISTA! Voi tulla vaikee valinta :) Ellet pyydä laittamaan joka kynteen erilaista kokeeks tai jotain. Niin tai sittenhän se vaikee valinta vasta saattaskin tulla, en tiedä. Ihania, ihania silti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En pyydä, niitten kans pitäs kuitenkin olla se 4vkoa:D Mut Marjaana lupas tehdä mulle tippeihin koekynsiä joista voin valita:)

      Poista

Kiitos kommentistasi!