torstai 16. elokuuta 2012

Sormus, Check!

Mä löysin kuin löysinkin sormuksen! Se ei sisällä yhtä isoja ja kirkkaita timangeja kuin olisin toivonut, mutta sen totesin jo viime kierroksella, että en tule meidän budjettiin moista saamaan:) 

Tarkoituksenani oli käydä 3 eri liikkeessä tänään. Ensimmäisessä liikkeessä oli aivan loistava palvelu ja loistava valikoima meidän hintaluokan sormuksia! Kokeilin kymmeniä sormuksia ja pikkuhiljaa erittäin ystävällisen ja kärsivällisen ja avuliaan myyjän kanssa karsin lopulta sormukset kahteen:) Näistä sitten valitsin toisen. Vaikka vaihtoehto b sisälsi hiemn kivemmat timangit, oli mielestäni valitsemani ajattomampi. Ja siinä on valko ja keltakultaa, vaikka uskoin etten moista löytäisi:) Ja sain sen loistavaan hintaan:) Korostan sitä sitten timanteilla kynsissä ja korvissa:) Tyytyväine olen:) Pakko se oli sitten ostaa kun olin niin masenutnu viime reissusta...:)

Sain/saimme vielä kaupunpäälliseksi skumppapullon:) On tapan kuulemma antaa skumppapullo vihkisormuksen ostajalle:) Oli kyllä loistava valikoima ja loistava palvelu:) Sormus on kiva ja ajaton:) Ei varmasti se paras, mutta paras tähän hetkeen:) Istutan sitten siihen isommat kivet kun olen rikas;)

Näin täällä tänään:)

Päivitys: Ja sitten menin ja katoin kahta kuvaa parista muusta sovittamastani sormuksesta...ja nyt tuntuu että olen tehnyt totaalisen väärän valinnan!! Miks piti mennä kattomaan?! Vaik kumpikaan ei sykäyttänyt livenä yhtä paljon ko tää minkä ostin. Ois pitänyt käskee jonkun poistaa ne kuvat! No, mut sormus on ostettu mikä ostettu:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!